dimecres, 21 de maig del 2014

9.- A Josep Savall, bancari.


.
Passeges, elegant; ben poc et manca
per a ésser model o figurí;
tens el posat d’un empleat de banca
i una promesa com no es pot capir.
...
Tampoc jo, essent com tu, m’enyoraria;
abundants els vestits tens i els retrats:
pots lluir la persona amb galania
i presentar les teves amistats!
...
Reps carta, tot sovint, de la xicota;
com que tens sort no vas passar pel C.R.I.M.;
tens el destí feliç d’una mascota
i, afortunat, et vares fer del S.I.M.!
...
No et vull criticar més,perquè m’ajudes;
en el fons jo t’envejo solament;
sobretot quan, parlant de tes “menudes”,
rius i acluques els ulls, beatament!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

El meu avi Jaume Grau Casas.

Petita biografia. En Jaume Grau Casas va néixer a Barcelona el 1896, fill d'en Sebastià Grau i Fageda, d'Olot, germà i gendre ...