dimarts, 20 de maig del 2014

40. A la meva cosina de França


(Aurèlia Amposta)
.
De la colla, tu sola ets nada a França,
i amb un francès simpàtic t’has casat.
I, tot just t’he trobat amb greu recança
has vist el teu marit mobilitzat!
...
Aquella Exposició de Barcelona
prop de nosaltres et va fer venir.
M’anaves ensenyant, a cada estona,
de pronunciar la “erre”d’ Aurélie.
...
“Oguelí” tan simpàtica i tan viva
que presenciaves el meu casament:
ara la sort se m’ha tornat esquiva
i estic travessant un mal moment!
...
Jo ja sé que vosaltres sou ambles,
mes no he pogut venir! Què s’hi ha de fer!
És que hem esdevingut indesitjables
o bé les “erres” no diem prou bé!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

El meu avi Jaume Grau Casas.

Petita biografia. En Jaume Grau Casas va néixer a Barcelona el 1896, fill d'en Sebastià Grau i Fageda, d'Olot, germà i gendre ...