dimarts, 20 de maig del 2014

26.- Al meu germà (1) ... el dia del sant de la meva cunyada.


.
T’espantaves per mi l’any trenta-quatre,
perquè em veies ficat a la presó...
Allò –no et creguis pas que em deixi abatre-
era sols la joguina d’un minyó!
...
No vas darrera d’advocats i jutges,
ni a la presó m’envies colomins;
d’espera al locutori no t’enutges,
ni fent gestions se’t passen els matins!
...
Cada cop que m’escrius no m’anuncies
que sortiré per la setmana entrant:
no es tracta de setmanes ni de dies,
tranquil.lament els mesos van passant!
...
No et capfiquis, però: que tinc fermesa
i m’aguanten les meves conviccions...
tot i que avui no tens l’avinentesa
d’invitar-me a menjar aquells canelons!
.
(1) Josep Grau Casas.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

El meu avi Jaume Grau Casas.

Petita biografia. En Jaume Grau Casas va néixer a Barcelona el 1896, fill d'en Sebastià Grau i Fageda, d'Olot, germà i gendre ...